SUBARU e-BOXER

SUBARU e-BOXER nowej generacji łączy silnik SUBARU BOXER z silnikiem elektrycznym, niezmiennie dostarczając wyjątkowych wrażeń z jazdy w cichym i wygodnym wnętrzu, bez zbędnych hałasów i wibracji nawet na drogach gorszej jakości.

Silnik SUBARU BOXER + elektrotechnika

W celu zwiększenia efektywności jazdy zespół napędowy SUBARU e-BOXER dostosowuje do warunków jazdy dystrybucję mocy między dwulitrowym silnikiem z bezpośrednim wtryskiem paliwa a silnikiem elektrycznym. Efektem połączenia ze skrzynią Lineartronic jest ciche i liniowe przyspieszenie, wiernie odpowiadające na potrzeby kierowcy. Umieszczenie silnika elektrycznego i akumulatora symetrycznie względem wzdłużnej osi pojazdu dopełnia stabilności, poprawia rozkład masy pojazdu (przód – tył) i równowagę osiągniętą dzięki nisko umieszczonemu środkowi ciężkości silnika SUBARU BOXER oraz stałemu napędowi wszystkich kół Symmetrical AWD.

None

Silnik spalinowy SUBARU BOXER
Moc maksymalna:
110 kW (150 KM) / 5600 – 6000 obr./min.
Maksymalny moment obrotowy:
194 Nm / 4000 obr./min

Silnik elektryczny
Moc maksymalna: 12,3 kW (16,7 KM)
Maksymalny moment obrotowy: 66 Nm

Precyzja prowadzenia i stabilność w zakrętach

Podczas gdy w innych samochodach wspomaganych silnikiem elektrycznym precyzja prowadzenia może być pogorszona ze względu na większą masę, strategiczne rozmieszczenie elementów SUBARU e-BOXER pozwala zachować ogólną równowagę pojazdu. Nisko umieszczony silnik spalinowy oraz silnik elektryczny zamontowany w osi symetrii pojazdu, pomagają zachować precyzję prowadzenia i stabilność w zakrętach z których słyną auta Subaru.

Stabilny na autostradach. Pewny na bezdrożach.

Samochody z SUBARU e-BOXER zapewniają lepsze przyspieszenie oraz pewność prowadzenia tak na autostradzie jak i na błotnistych, wyboistych drogach.

Wygodna jazda miejska

Responsywna moc z silnika elektrycznego pozwala na pełną kontrolę, liniowe przyspieszanie i szybką reakcję na operowanie pedałem przyspieszania (gazu).

Wskaźnik systemu wspomagania silnikiem elektrycznym

Ruszanie, małe obciążenie: silnik elektryczny

Średnie obciążenie: wspomaganie silnikiem elektrycznym

Duże obciążenie: silnik spalinowy

Zwalnianie: regeneracja baterii

Kierowca jest zawsze odpowiedzialny za bezpieczne i uważne prowadzenie oraz przestrzeganie zasad ruchu.