DCCD (Aktywny Centralny Mechanizm Różnicowy)

Centralny mechanizm różnicowy sterowany przez kierowcę (DCCD) zastosowany w WRX STI, pozwala na ustawienie parametrów działania blokady tego urządzenia. Ma to istotny wpływ na sposób prowadzenia się samochodu. Mechanizm DCCD reguluje zachowanie dwóch urządzeń - elektromagnetycznego, wielopłytkowego sprzęgła przenoszącego moment napędowy, oraz mechanicznej blokady centralnego dyferencjału ze zwiększonym tarciem (LSD). Ich współdziałanie decyduje o podziale momentu napędowego między koła przedniej i tylnej osi. Tryb Auto realizuje idealny rozkład momentu w zmiennych warunkach. Tryb Auto [+] przekazuje większą część napędu na bardziej obciążone przednie koła, zwiększając przez to zdolności napędowe (trakcję) samochodu. Z kolei tryb Auto [-] kieruje większą część momentu na koła tylne, wspierając zwrotność auta. Wreszcie sześciostopniowy tryb Manual (ręczny), pozwala ustalić wymaganą przez kierowcę charakterystykę prowadzenia.