Technika
  • SILNIK SUBARU BOXER

    Silnik SUBARU BOXER wiedzie SUBARU BRZ na wyżyny doskonałości i ekscytacji. Dwulitrowa jednostka napędowa jest tutaj bardziej zwarta, jeszcze niżej umieszczona w pojeździe (co skutkuje bardzo niskim środkiem ciężkości samochodu) i cofnięta w stronę kierowcy. To pierwszy silnik tego typu, wyróżniający się technologią wielopunktowego wtrysku bezpośredniego, co podnosi jego wydajność oraz optymalizuje zużycie paliwa. Jedyna w swoim rodzaju konstrukcja, która dostarcza nowego rodzaju satysfakcji.

  • Moc

    200-konny silnik BRZ uwielbia wysokie obroty. Ich szeroki zakres w połączeniu z płaskim przebiegiem momentu obrotowego i stosunkiem mocy do pojemności silnika wynoszącym 100 KM/1 litr zapewni ci wystarczająco mocy niezależnie od obrotów silnika. To więcej emocji do Twojej dyspozycji jednocześnie mających mniejszy wpływ na środowisko.

    MAKSYMALNA MOC: 147 kW (200 KM) / 7 000 obr/min
    MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY: 205 Nm / 6 400 – 6 600 obr/min
    ZUŻYCIE PALIWA*1 (SUBARU BRZ Sport):
    7,8 l/100 km (6MT), 7,1 l/100 km (6AT)
    EMISJA CO2*1 (SUBARU BRZ Sport):
    180 g/km (6MT), 164 g/km (6AT)

  • Układ napędowy samochodu sportowego

    Stabilność Subaru BRZ zapewnia nisko umieszczony, przeciwsobny silnik Subaru Boxer oraz układ napędowy – skrzynia biegów wraz z przednim dyferencjałem i półosiami o jednakowej długości, umieszczony w osi samochodu wał napędowy biegnący do tylnego dyferencjału, a wreszcie tylna przekładnia główna i tylne półosie, również o równej długości. Ponieważ BRZ posiada tylny napęd, pozwoliło to na maksymalne cofnięcie silnika, zwiększając tym samym parametry skrętu samochodu. A wszystko to zostało spięte razem poprzez nowy, szybko reagującym system kierowniczy, który z zadziwiającą precyzją i szybkością odpowie na każdą twoją decyzję podczas jazdy.

  • Wyczynowe zawieszenie

    W pełni niezależne zawieszenie wydobywa całą zwinność i szybkość reakcji, jakie ma do zaoferowania Subaru BRZ. Układ przedniego zawieszenie z kolumną MacPhersona zwiększa sztywność i poczucie bezpośredniej kontroli, a jednocześnie wzmacnia stabilność samochodu, dzięki bardzo niskiemu umiejscowieniu silnika SUBARU BOXER. Zastosowane w tylnym zawieszeniu podwójne wahacze zwiększają przyczepność opon do podłoża i skutecznie pochłaniają wstrząsy podczas jazdy, nie wpływając jednocześnie na utratę kontroli nad pojazdem.

  • Mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu typu Torsen*2

    Porywająca precyzja w każdym szczególe – oto, co wyróżnia SUBARU BRZ. Zaawansowany mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu – ten sam, jaki montujemy w WRX STI – zapewnia bardziej stabilną jazdę przy dużych prędkościach, potęgując uczucie wygody oraz kontroli nad samochodem na nierównym podłożu.

  • Precyzyjnie reagująca skrzynia biegów

    Dzięki sześciobiegowej, manualnej skrzyni biegów o krótkim skoku i doskonałym wyczuciu, dasz się w pełni wciągnąć w jazdę. Możesz skorzystać także z automatycznej, sześciobiegowej skrzyni, z manetkami zmiany biegów przy kierownicy, inteligentnym systemem zmiany przełożeń oraz dwoma trybami zmiany biegów, w zależności od twojego nastroju.

  • Nisko umieszczony środek ciężkości

    Projekt każdego elementu samochodu, od płasko ułożonego, przeciwsobnego silnika, poprzez rozmieszczenie foteli w kabinie aż po kształt linii dachu, miał na celu umieszczenie środka ciężkości możliwie jak najniżej, aby jazda Subaru BRZ była jeszcze bardziej ekscytująca.


*1 Zużycie paliwa i emisja CO2: zgodnie z normą ECE R101-01.

*2 Torsen to zarejestrowany znak handlowy firmy JTEKT Inc.


Pokazane przykłady wyposażenia, specyfikacje i kolory mogą się różnić w zależności od lokalnych warunków rynkowych i dostępnych wersji modelowych. Każda zmiana wyposażenia i specyfikacji zostanie wyraźnie przedstawiona Państwu przed zawarciem umowy ze sprzedawcą.